Acasă General Şase creaţii vestimentare, scoase la licitaţie pentru a susţine tratamentul medical în...

Şase creaţii vestimentare, scoase la licitaţie pentru a susţine tratamentul medical în cazul femeilor fără venituri

DISTRIBUIȚI

Şase designeri români în vogă vor oferi spre licitaţie câte o creaţie vestimentară, miercuri, la ora 19.00, în cadrul “#BCFS- Bucharest Charity Fashion Show”. Showul este menit să contribuie la asigurarea nevoilor medicale pentru 1.200 de femei dezavantajate.

“Pornit de la o iniţiativă a trei elevi în ultimul an de liceu, evenimentul nu este doar unul caritabil, ci este un adevărat manifest al implicării tinerilor (de orice vârstă) în cauze sociale. #BCFS a adunat în jurul său zeci de persoane dornice să dea o mână de ajutor: de la iniţiatori, la voluntari, la designeri, modele, vedete, reprezentanţi ai companiilor. Astfel că toţi au vrut să arate că este posibil ca o idee să se transforme în doar două luni într-un eveniment spectaculos. Prin acesta să se reuşească strângerea fondurilor necesare continuării programului ‘Ajută o mamă să se ridice din nou!’ al Fundaţiei Inovaţii Sociale Regina Maria. Acesta este destinat tratării şi monitorizării medicale gratuite a celor 1200 de mame fără venituri, paciente sociale ale Fundaţiei”, a precizat sursa citată.

Cei şase designeri români, Rita Mureşan, Simona Semen, Agnes Toma, Diana Dianu, Aleha Toncea şi Aida Lorena.

Andreea Esca va prezenta evenimentul şi va susţine licitaţia pentru cele şase ţinute vestimentare.

Cei trei iniţiatori ai evenimentului sunt Ioana Ţiriac, Gloria Mureşan şi Parsa Kanani, elevi cu vârste cuprinse între 17-18 ani.

“Cred că oricine trebuie să fie proactiv cu toate cauzele sociale, nu doar oamenii de afaceri. Nu contează cu cât ajuţi: cu mult, cu puţin. În opinia mea, ceea ce contează este ca oamenii să muncească împreună. Rezultatul final este întotdeauna mai grandios decât suma tuturor bucăţelelor care îl compun”, a declarat Ioana Ţiriac.

“Încă de când aveam trei ani şi mergeam pe podium cu mama, ştiu ce înseamnă să organizez o prezentare de modă în detaliu. Ideea acestui eveniment mi-a venit ca o mănuşă. Când însă prezentarea de modă se combină cu fapte bune, cred că este mix-ul ideal pentru mine. Este important ca oamenii de afaceri să ia parte la evenimentele sociale de caritate deoarece sponsorizarea şi donaţiile lor fac o diferenţă în a ajuta cauza respectivă”, a arătat Gloria Mureşan.

Susa: AGERPRES

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here