Acasă Frumusete Antrenamentul de dimineata este cel mai eficient!

Antrenamentul de dimineata este cel mai eficient!

DISTRIBUIȚI

Mulți îți vor spune că nu are absolut nicio importanță dacă alegi să faci spot la prima oră sau seara, dar ceea ce încearcă experții în fitness să ne explice este că antrenamentul făcut la prima oră are mult mai multe beneficii. Iata cateva dintre ele.

Exercitiile fizice facute dimineata ofera beneficii atat sanatatii dumneavoastra, cat si starii dumneavoastra de spirit. Un program de antrenament la primele ore va poate ajuta la reglarea somnului, va intensifica activitatea creierului si va creste va creste nivelul de energie pe tot parcursul zilei

Exercitiile de dimineata sunt importante, intrucat ajuta organismul sa functioneze normal. De exemplu, persoanele care se trezesc mai devreme pentru a face sport, se vor culca seara mai devreme si nu vor lua cina la ore tarzii, in noapte, care este un obicei daunator starii generale de sanatate.

Sporește activitatea creierului. 

Probabil că ai observat deja că te simți mai alertă și mai plină de energie după ce ai făcut sport. De fapt, mișcarea crește activitatea mentală pentru 4 până la 10 ore! Toate astea pentru simplul fapt că sporește fluxul de sânge bogat în oxigen spre creier.

Favorizează disciplinarea

Exercițiile făcute dimineața îți coneferă starea de bine datorată unui lucru benefic făcut chiar de la orima oră. E destul de complicat să ne ridicăm din pat, fără a pune la socoteală și drumul la lasa, așa că autodisciplinarea este unul dintre punctele cheie. Înainte să își dai seama, calitatea vieții tale se va îmbunătăți, iar satisfacția urmării unui program strict și sănător nu va înârzia să apară!

Îmbunătățește calitatea somnului

Sportul făcut cu regularitate reglează somnul și calitatea acestuia! Pe lângă faptul că te vei simți obosit seara, gândul că trebuie să te trezești devreme pentru a merge la sală te va face să adormi la o oră rezonabilă. E dificil să te antrenezi așa cum trebuie și să ai rezultate vizibile dacă nu te odihnești îndeajuns.

Optimizează dieta

Antrenamentul făcut pe stomacul gol își va duce corpul într-o stare de șoc, lucru ce va rezulta în arderea masei musculare pentru energie! Servește o gustare săracă în calorii, ca de exemplu un măr sau un iaurt, cu aproximativ 30 de minute înainte de a merge la sală. Singură vei ajunge la concluzia că vrei să ai o dietă mai sănătoasă atunci când vei vedea influența pe care mâncarea o are asupra antrenamentului și rezultatelor tale!

Cresterea poftei de mancare

Un beneficiu psihologic si nutritional care rezulta in urma exercitiilor fizice prestate dimineata este apetitul alimentar crescut. In plus, este mai usor sa rezistati tentatiei de a manca nesanatos dupa ce petreceti o perioada de timp transpirand pentru a slabi, la primele ore ale diminetii. Faptul ca ati facut efortul sa va treziti dimineata si ati facut ceva sanatos pentru organism va va impiedica sa va complaceti si sa faceti alegeri alimentare gresite.

Conferă energie

Exercițiile făcute dimineața te vor umple de energie pentru întreaga zi! Așa că dacă ai acumulat oboseală, sau simți că nu mai ești la fel de activă în ultima vreme, încearcă să te duci la sală în primele ore ale zilei – acest lucru va elibera endorfine și alți hormoni care îți vor da un plus de energie!

Reglarea ritmului circadian.

Unul dintre principalele beneficii ale includerii activitatii fizice in programul de dimineata este reglarea ritmului circadian. Ritmul circadian include un ciclu de 24 de ore in care organsimul se modifica mental, fizic si comportamental, in functie de lumina si intunericul din mediul inconjurator.

Odata ce acest ritm circadian este stabilit, corpul nostru trimite semnale ceasului intern. Astfel, la anumite ore apare senzatia de somn, iar la alte ore nivelul de energie al organismului va fi ridicat. Acest ritm ajuta la relaxarea corpului si mentine in limite normale functia cardiaca.

Un corp fericit inseamna o minte relaxata!

Cand faceti sport dimineata, plamanii vor pompa aer curat, oxigenat. Cu cat este prezent mai mult oxigen in sange, cu atat se vor elibera mai multe substante chmice in creier. Acestea vor imbunatati acuitatea mentala si starea de alerta. Astfel, veti putea beneficia de o conditie fizica si psihica excelenta. In plus, persoanele inactive sunt mai predispuse la depresie si pot avea o autostima mai scazuta.

 

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here